Behöver du någon hjälp?

Innan du kontaktar oss kan det vara värt att kika igenom våra frågor och svar. Många gånger finns det enkla lösningar på de problem som kan dyka upp med TV, bredband och telefoni.

Frågor och svar

Jag skulle vilja betala via autogiro. Hur går jag tillväga?

Klicka på kundservice i menyn och gå sedan till dokument för att få fram autogiroblanketten. Skriv ut och fyll i blanketten och skicka in den till oss på adressen: 
Junet AB
Bellmansgatan 1B
553 36 Jönköping

Jag skulle vilja betala med e-faktura. Hur går jag tillväga?

E-faktura anmäler du via din internetbank.

Kan jag få min faktura skickad till en annan adress än den där tjänsterna finns?

Absolut går detta bra!

Våra allmänna villkor

Här kan du läsa och ladda ner våra allmänna villkor.

Allmänna villkor

Vad tillkommer utöver min månadsavgift?

Startavgift (engångsavgift) tillkommer med 495 kronor inkl moms.
I samtliga kanalpaket tas det ut en distributionsavgift som för närvarande är 55 kr/mån.
Önskar du inte få dina fakturor via e-post tillkommer en faktureringsavgift med 39 kr/mån.

Flytt

Ska du flytta?

Då behöver du göra en flyttanmällan till oss. Detta görs endast skriftligen. Via e-post eller brev. Maila till oss dina nuvarande kunduppgifter samt uppgifterna om vart du ska flytta. Glöm inte ange vilket datum flytten ska ske

Valt autogiro?

Tänk på att första fakturan skickas till din mailadress som ni uppgav på beställningen eller via pappersfaktura om ni inte har mailadress, tills autogirot är klart.

Hittar du inte svaret på din fråga? Kontakta oss